Comanda de minim 300 lei si primesti o minge ATOMICO

Aplică Codul Atomicofotbal1

  • Pentru a returna produse sau pentru a le trimite spre reparatie in garantie te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    1. Citeste termenii si conditiile de garantie https://www.atomico.ro/garantie-si-service si politica de retur a site-ului https://www.atomico.ro/politica-de-returnare
    2. Completeaza formularul de retur sau probleme de garantie de mai jos si astepta sa fii contactat de colegii nostri
    3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur sau garantie, colegii nostri vor trimite curierul pentru a ridicat produsul ce se doreste a fi returnat sau reparat.
    4. ATENTIE! NU plasati comanda la curier pentru returnarea produselor. Curierul este trimis doar de catre societatea noastra la adresa mentionata de dumneavoastra (NU primim colete care sunt expediate de catre clienti prin comanda proprie catre curier).
    5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea procedurii.
    6. Produsul returnat sau trimis in service trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile cu care a fost livrat.
    7. Ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produselor trimise spre returnare conform paragrafului DIMINUAREA VALORII PRODUSELOR/BUNURILOR de mai jos
    8. In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorare va recomandam sa refuzati receptia si sa faceti impreuna cu curierul un proces verbal de constatarea a deteriorarii ambalajului. Toate coletele livrate de noi beneficiaza de optiunea de DESCHIDERE A COLETULUI in prezenta curierulul. Daca curierul refuza sa presteze acest serviciu va rugam sa ne sunati imediat. Orice reclamatie ulterioara receptionarii produsului privind integritatea ambalajului si a produselor aflate in interiorul acestora nu va fi luata in considerare.

    DIMINUAREA VALORII PRODUSELOR/BUNURILOR

    • ÃŽn cazul în care bunurile au fost utilizate de dvs într-o măsură care depășeÈ™te limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor È™i modului de funcÈ›ionare a acestora, dreptul de retragere nu este exclus însă veÈ›i răspunde pentru eventuală diminuare a valorii bunurilor, care este evaluată de vânzător de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii È™i poate varia că procent din valoarea achitată de dvs È™i în consecință vi se va returna o suma de bani mai mică decât aÈ›i achitat dvs.
    • Diminuarea valorii bunurilor poate constă în costuri de curățare È™i reparare, de înlocuire sau adăugare de accesorii, etc pentru a aduce produsele la starea iniÈ›ială. ÃŽn cazul în care, după aceste operaÈ›iuni, astfel de bunuri nu mai pot fi vândute că produse noi, acestea vor fi vândute că bunuri de ocazie (second hand) la un preÈ› semnificativ mai mic, caz în care diminuarea valorii va constă în pierderea de venit pentru societatea noastră ce va fi justificată în mod obiectiv È™i poate varia ca È™i procent, putând ajunge în funcÈ›ie de natura utilizării È™i la un procent de peste 50%.

    Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptia returului cu condiţia de a nu cădea în sarcina dvs plata de comisioane în urmă rambursării.

    În cazul în care dvs solicitați printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat, vă puteți exercită dreptul de retragere în termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat.

    Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei:

    • Pentru produsele cu motor termic: curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
    • Ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
    • Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.

    Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei:

    • Pentru produsele cu motor termic: curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
    • Ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
    • Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.

    EXCLUDERI DE LA GARANÈšIE

    Nu fac obiectul acordării garanției acele bunuri, componente și accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese şi subansambluri și asupra cărora nu pot fi efectuate operațiuni de întreținere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic și cauciuc, filtre, uleiuri, carburanți, lichide, becuri, etc, printre care:

    • pinion de antrenare lant (sprocket), È™ină de ghidaj, sită moară/tocătoare, filtru de ulei, filtru de aer, componente din cauciuc (burduf cilindru, cot carburator, inele de cauciuc, furtune, simeringuri, curele, etc.)
    • becuri, ventilatoare, fulii, carcase plastic, mufe, stuÈ›uri, roÈ›i sau role din plastic ;
    • aprinderile È™i releele (în cazul condensarii sau scurtcircuitului), bujie, cablu bujie, întrerupatoare, cabluri electrice;
    • amortizoare din cauciuc sau arc, cabluri (de ambreiaj, acceleratie, masa cosit, tractiune, etc),
    • saboÈ›i È™i plăcuÈ›e frână, ambreiaje, ferodouri, arc ambreiaj;
    • elementele componente ale sistemului de taiere, ex: lant motofierastrau, disc motocositoare, cutit masa cosit, cutit masina gazon, cutit moara/tocatoare, etc.; tambur demaror, snur starter, arc demaror, maner starter, masa cosit, cutit masa cosit, pinteni, contracutite, dinti, suport reglaj, suport nuca, nuca, bieleta (intreg lantul cinemat)

    Condiții generale de neacordare a garanției:

    • Bunul a fost utilizat sau întreținut necorespunzător/impropriu fiind, după caz, expus la foc sau apă, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnică fără un nivel optim de răcire, temperaturi de îngheț sau extrem de calde, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice, substanțe chimice corozive, produse de curățare abrazive, impurități, poziționări greșite (în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru), etc cauzând deteriorarea mecanică, termică, electrică, electronică, plastică a suprafeței și materialului de bază sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instrucțiunilor certificatului de garanție, instrucțiunilor specifice sau condițiilor de operare menționate în manualul bunului sau pe eticheta ce însoțesc bunul).

    • Bunul a fost supus unor lucrări de montaj, instalare, intervenții service neautorizate, cu/fără deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator

    • Bunul a fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit/fabricat.

    • Bunul a fost utilizat și îngrijit/întreținut necorespunzător sau defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul de utilizare

    • bunul prezintă deteriorări, precum zgârieturi sau fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării, fiind neconformităși acceptate de către dvs.

    • Bunul prezintă doar o uzură/exploare normală, conform scopului și destinației pentru care a fost produs precum și nivelului de utilizare a acestuia (uzură specifică în funcție de tipul de bun), mentenanța și reglajele periodice nefăcând obiectul garanției.

    • Bunul nu este însoțit de dovada documentelor care să ateste calitatea de client (certificat de garanție completat sau factură/bonului) sau seria si tipul produsului mentionate pe etichetă nu au fost protejate (nu sunt lizibile), sau au fost modificate, şterse sau înlocuite.

    • Produsele neridicate in termen de 60 de zile de la centrele de service vor fi declarate abandonate si predate catre centrele de colectare sau valorificate pentru recuperarea prejudiciului creat vanzatorului.

    Solutionarea garantiilor poate dura pana la 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service.

    Formular de retur