• Pentru a returna produse sau pentru a le trimite spre reparatie in garantie te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele

    2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri

    3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, colegii nostri vor trimite curierul pentru a ridicat produsul ce se doreste a fi returnat sau reparat.

    4. ATENTIE! NU plasati comanda la curier pentru returnarea produselor. Curierul este trimis doar de catre societatea noastra la adresa mentionata de dumneavoastra (NU primim colete care sunt expediate de catre clienti prin comanda proprie catre curier).

    5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

    6. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile cu care a fost livrat.

    7. Ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o anumita suma de bani in cazul in care produsul este returnat in conditii necorespunzatoare sau prezinta urme de uzura sau de lovire.

    8. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si restituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

    9. In cazul in care cererea de retur este facuta in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului, iar produsul prezinta deficiente de functionare sau vicii ascunse ce nu pot fi observate la deschiderea coletului in prezenta curierului, magazinul nostru isi asuma costurile de returnare. In toate celelalte cazuri de returnare ce nu tin de defectiuni de fabrica sau de vicii imputabile vanzatorului, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

    10. In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorare va recomandam sa refuzati receptia si sa faceti impreuna cu curierul un proces verbal de constatarea a deteriorarii ambalajului. Toate coletele livrate de noi beneficiaza de optiunea de DESCHIDERE A COLETULUI in prezenta curierulul. Daca curierul refuza sa presteze acest serviciu va rugam sa ne sunati imediat. Orice reclamatie ulterioara receptionarii produsului privind integritatea ambalajului si a produselor aflate in interiorul acestora NU VA FI LUATA IN CONSIDERARE!

    Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei:

    • Pentru produsele cu motor termic: curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
    • Ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
    • Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.

    Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei:

    • Pentru produsele cu motor termic: curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
    • Ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
    • Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.

    Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:

    1. Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de Constructor sau au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;

    2. Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate sau a facturii atunci când se solicită o reparaţie în garanţie;

    3. Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere;

    4. Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cu norme de operare editate de către producatori şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;

    5. Constatarea de specialiştii autorizaţi de către SC RIVIERA BIKE SRL si partenerii acesteia a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiuni cauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident;

    6. Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare al utilajului;

    7. Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate;

    8. Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa;

    9. Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;

    10. Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.

    11. Nerespectarea de către cumpărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător;

    12. Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.

    13. Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.

    14. Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
      a) Modificarea, ştergerea sau înlocuirea seriilor produsului;
      b) Acţionarea asupra reglajelor fixate de producător;
      c) Schimbarea performanţelor produsului;
      d) Utilizarea unor cabluri de alimentare secţionate sau înădite;
      e) Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protecţie din dotarea produselor.

    15. Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de SC RIVIERA BIKE SRL sau a partenerilor nostri.

    16. Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.

    17. Produsele neridicate in termen de 60 de zile de la centrele de service vor fi declarate abandonate si predate catre centrele de colectare sau valorificate pentru recuperarea prejudiciului creat vanzatorului.

    Solutionarea garantiilor poate dura pana la 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service.

    Formular de retur