Comanda de minim 300 lei si primesti o minge ATOMICO

Aplică Codul Atomicofotbal1

  • GARANTIE SI SERVICE

    GARANTIE SI SERVICE

    Pentru acordarea garanției este necesară prezentarea dovezii faptului că ați achiziționat bunul de la societatea noastră/acest magazin online, motiv pentru care vă recomandăm să păstrați aceste documente pe toată perioada de garanție. Garanția de conformitate pentru bunuri noi de folosință îndelungată se acordă persoanelor fizice (consumatori) pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător ( prin unitatile service autorizate) în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. In cazul persoanelor juridice, garanția de conformitate oferită de vânzător este de 1 an și se acordă conform art 1707-1718 din Codul Civil. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră.

    Modalități de asigurare a garanției de conformitate

    În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):

    1. aducerea la conformitate prin reparare sau prin înlocuire (dacă bunul nu poate fi reparat),
    2. reducerea proporţională a preţului (dacă neconformitatea este minoră),
    3. încetarea contractului și returnarea contravalorii (dacă repararea sau înlocuirea nu pot fi efectuate).

    Ca particularitate, in cazul apariției unei neconformitati (ce este constatată și confirmată de unitatea service/vânzător) în primele 30 zile de la achiționare, se va dispune direct înlocuirea produsului

    Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.

    Produsele comercializate pe acest site sunt concepute și destinate în mod exclusiv utilizarii pentru uz casnic/đomestic, nicidecum pentru operațiuni industriale sau profesionale.

    Nu fac obiectul acordării garanției acele bunuri, componente și accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese şi subansambluri și asupra cărora nu pot fi efectuate operațiuni de întreținere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic și cauciuc, filtre, uleiuri, carburanți, lichide, becuri, etc.

    Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție precum și în intructiunile din manualul de utilizare care vă sunt oferite pe un suport durabil la achiziționarea produselor. Va recomandam sa respectati conditiile mentionate in acestea pentru acordarea garantiei.

    In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la SC Riviera Bike SRL pentru a fi redirectionat catre unitatile service ale furnizorilor va rugam sa accesati si sa completati formularul de la sectiunea https://www.atomico.ro/retururi

    Dupa completarea formularului, veti fi contactat de catre operatorul nostru pentru a va inregistra ridicarea coletului. Contacteaza unitatea service prin numarul de telefon oferit in lista de unitati service, sau suna la 0371238441 pentru a primi informatii suplimentare.

    RECOMANDĂRI PRIVIND AMBALAREA ȘI TRANSMITEREA PRODUSELOR DEFECTE

    Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei. Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier catre unitatea service in felul urmator:

    • Curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului, in special produsele cu motor termic
    • Desi nu sunteti obligati sa pastrati ambalajul original pentru acordarea garantiei, va recomandam sa ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
    • Adaugati o copie dupa factura si/sau certificatul de garantie in pachet pentru a demonstra calitatea dvs de client al nostru

    Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției de conformitate, insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.

    Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.

    Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :

    • Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare

    • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.

    • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.

    • Cutie de lemn umpluta cu polistiren.

    • Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.

    EXCLUDERI DE LA GARANÈšIE

    Nu fac obiectul acordării garanției acele bunuri, componente și accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese şi subansambluri și asupra cărora nu pot fi efectuate operațiuni de întreținere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic și cauciuc, filtre, uleiuri, carburanți, lichide, becuri, etc, printre care:

    • pinion de antrenare lant (sprocket), È™ină de ghidaj, sită moară/tocătoare, filtru de ulei, filtru de aer, componente din cauciuc (burduf cilindru, cot carburator, inele de cauciuc, furtune, simeringuri, curele, etc.)
    • becuri, ventilatoare, fulii, carcase plastic, mufe, stuÈ›uri, roÈ›i sau role din plastic ;
    • aprinderile È™i releele (în cazul condensarii sau scurtcircuitului), bujie, cablu bujie, întrerupatoare, cabluri electrice;
    • amortizoare din cauciuc sau arc, cabluri (de ambreiaj, acceleratie, masa cosit, tractiune, etc),
    • saboÈ›i È™i plăcuÈ›e frână, ambreiaje, ferodouri, arc ambreiaj;
    • elementele componente ale sistemului de taiere, ex: lant motofierastrau, disc motocositoare, cutit masa cosit, cutit masina gazon, cutit moara/tocatoare, etc.; tambur demaror, snur starter, arc demaror, maner starter, masa cosit, cutit masa cosit, pinteni, contracutite, dinti, suport reglaj, suport nuca, nuca, bieleta (intreg lantul cinemat)

    Condiții generale de neacordare a garanției:

    • bunul a fost utilizat sau întreținut necorespunzător/impropriu fiind, după caz, expus la foc sau apă, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnică fără un nivel optim de răcire, temperaturi de îngheț sau extrem de calde, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice, substanțe chimice corozive, produse de curățare abrazive, impurități, poziționări greșite (în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru), etc cauzând deteriorarea mecanică, termică, electrică, electronică, plastică a suprafeței și materialului de bază sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instrucțiunilor certificatului de garanție, instrucțiunilor specifice sau condițiilor de operare menționate în manualul bunului sau pe eticheta ce însoțesc bunul).

    • bunul a fost supus unor lucrări de montaj, instalare, intervenții service neautorizate, cu/fără deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator

    • bunul a fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit/fabricat.

    • bunul a fost utilizat și îngrijit/întreținut necorespunzător sau defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul de utilizare

    • bunul prezintă deteriorări, precum zgârieturi sau fisuri ale produsului care nu au fost aduse la cunoÈ™tință vânzătorului în momentul achiziÈ›ionării, fiind neconformităși acceptate de către dvs.
    • Bunul prezintă doar o uzură/exploare normală, conform scopului È™i destinaÈ›iei pentru care a fost produs precum È™i nivelului de utilizare a acestuia (uzură specifică în funcÈ›ie de tipul de bun), mentenanÈ›a È™i reglajele periodice nefăcând obiectul garanÈ›iei.
    • Bunul nu este însoÈ›it de dovada documentelor care să ateste calitatea de client (certificat de garanÈ›ie completat sau factură/bonului) sau seria si tipul produsului mentionate pe etichetă nu au fost protejate (nu sunt lizibile), sau au fost modificate, ÅŸterse sau înlocuite.

    Condiții specifice de neacordare a garanției:

    • filtru combustibil, buson benzina, sita rezervor, sonde, rezervoare, plutitoare, robinet combustibil, cui ponto, jicloare, duje, injectoare sau duze de injector, sisteme de reglaj sau parghii, garnituri sau elemente de etansare ale carburatorului sau parti componente, ale caror uzuri se datorează utilizării unui combustibil necorespunzator normelor in vigoare;
    • ambielaj, cilindru, piston, segmenti, supape, cand uzura se datorează lipsei filtrului de aer sau folosirii unuia necorespunzator, ori in cazul unor detonaÈ›ii produse în urma folosirii unui carburant necorespunzator normelor in vigoare, ori când defecÈ›iunea survine din cauza nerespectării regimului de turaÈ›ie ori n cazul motoarelor in 2T amestec necorespunzator benzină cu ulei (raport amestec 30ml ulei la 1 litru benzină, pentru uleiurile achizitionate de la distribuitor);
    • componente electrice sau electronice, când defectiunile survin din cauza lipsei impământării, utilizarea sau expunerea în condiÈ›ii de mediu improprii (umezeală excesivă, temperaturi necorespunzatoare, alimentare la tensiune necorespunzatoare) sau tensiune fluctuantă (in cazul generatoarelor de curent, cand puterea consumatorilor este mai mare decat cea furnizata);
    • presetupa, turbina, carcasa turbina (când defecÈ›iunea a survenit în urma impurităților din pompa sau a presiunii create în pompa de alte utilaje);

    PROCEDURA TRIMITERE PRODUS AFLAT IN GARANÈšIE

    Pentru a returna produse sau pentru a le trimite spre reparatie in garantie te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
    2. Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri
    3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur, colegii nostri vor trimite curierul pentru a ridicat produsul ce se doreste a fi returnat sau reparat.
    4. ATENTIE! NU plasati comanda la curier pentru returnarea produselor. Curierul este trimis doar de catre societatea noastra la adresa mentionata de dumneavoastra (NU primim colete care sunt expediate de catre clienti prin comanda proprie catre curier).
    5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
    6. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile cu care a fost livrat.
    7. Ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o anumita suma de bani in cazul in care produsul este returnat in conditii necorespunzatoare sau prezinta urme de uzura sau de lovire.
    8. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si restituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.
    9. In cazul in care cererea de retur este facuta in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului, iar produsul prezinta deficiente de functionare sau vicii ascunse ce nu pot fi observate la deschiderea coletului in prezenta curierului, magazinul nostru isi asuma costurile de returnare. In toate celelalte cazuri de returnare ce nu tin de defectiuni de fabrica sau de vicii imputabile vanzatorului, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
    10. In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorare va recomandam sa refuzati receptia si sa faceti impreuna cu curierul un proces verbal de constatarea a deteriorarii ambalajului. Toate coletele livrate de noi beneficiaza de optiunea de DESCHIDERE A COLETULUI in prezenta curierulul. Daca curierul refuza sa presteze acest serviciu va rugam sa ne sunati imediat. Orice reclamatie ulterioara receptionarii produsului privind integritatea ambalajului si a produselor aflate in interiorul acestora NU VA FI LUATA IN CONSIDERARE!