GARANTIE SI SERVICE
Pentru acordarea garanției este necesară prezentarea dovezii faptului că ați achiziționat bunul de la societatea noastră/acest magazin online, motiv pentru care vă recomandăm să păstrați aceste documente pe toată perioada de garanție. Garanția de conformitate pentru bunuri noi de folosință îndelungată se acordă persoanelor fizice (consumatori) pe o perioadă de 2 ani de la momentul livrării, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. Garanția este oferită de societatatea noastră în calitate de vânzător ( prin unitatile service autorizate) în concordanță cu prevederile OUG 140/2021 și OG 21/1992, (r2) acte normative destinate cliențlior persoane fizice și pe teritoriul României. In cazul persoanelor juridice, garanția de conformitate oferită de vânzător este de 1 an și se acordă conform art 1707-1718 din Codul Civil. Constatarea neconformităților și asigurarea garanției sunt în responsabilitatea noastră.
Modalități de asigurare a garanției de conformitate
În caz de neconformitate, beneficiați de următoarele măsuri corective (în această ordine):
Ca particularitate, in cazul apariției unei neconformitati (ce este constatată și confirmată de unitatea service/vânzător) în primele 30 zile de la achiționare, se va dispune direct înlocuirea produsului
Aducerea în conformitate prin reparare sau înlocuire se realizează într-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul în care bunul reclamat intră în posesia societății noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate și diagnosticarea bunului pentru a se constata dacă acesta face sau nu obiectul acordării garanției. În cazul în care neconformitatea se confirmă și este remediată prin reparaţie, garanția se prelungește cu timpul de nefuncţionare a bunului. În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, va fi acordat un nou termenul de garanție de 2 ani pentru bunul înlocuit.
Produsele comercializate pe acest site sunt concepute și destinate în mod exclusiv utilizarii pentru uz casnic/đomestic, nicidecum pentru operațiuni industriale sau profesionale.
Nu fac obiectul acordării garanției acele bunuri, componente și accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese şi subansambluri și asupra cărora nu pot fi efectuate operațiuni de întreținere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic și cauciuc, filtre, uleiuri, carburanți, lichide, becuri, etc.
Mai multe detalii privind drepturile și obligațiile dvs în ceea ce privește garanția precum și condițiile prin care se pierde dreptul la garanție le regăsiți în certificatul de garanție precum și în intructiunile din manualul de utilizare care vă sunt oferite pe un suport durabil la achiziționarea produselor. Va recomandam sa respectati conditiile mentionate in acestea pentru acordarea garantiei.
In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la SC Riviera Bike SRL pentru a fi redirectionat catre unitatile service ale furnizorilor va rugam sa accesati si sa completati formularul de la sectiunea https://www.atomico.ro/retururi
Dupa completarea formularului, veti fi contactat de catre operatorul nostru pentru a va inregistra ridicarea coletului. Contacteaza unitatea service prin numarul de telefon oferit in lista de unitati service, sau suna la 0371238441 pentru a primi informatii suplimentare.
RECOMANDĂRI PRIVIND AMBALAREA ȘI TRANSMITEREA PRODUSELOR DEFECTE
Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei. Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier catre unitatea service in felul urmator:
Unele bunuri comercializate pot fi fragile motiv pentru care, atunci cand sunt trimise pentru acordarea garanției, recomandăm ambalarea corespunzatoare astfel încât să ajungă intacte și in siguranță in posesia noastră. Dvs nu sunteți obligat sa păstrați ambalajul original pe perioada acordării garanției de conformitate, insă recomandăm ca produsele să fie împachetate și ambalate, astfel incât să nu existe posibilitatea deplasării acestora în interiorul ambalajului.
Se vor utiliza intodeauna ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. bunurile nu trebuie să se deplaseze in interiorul cutiei. Trebuie să existe un spatiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care sa fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul in cazul unui impact. Recomandăm umplerea spațiilor libere cu fulgi din polistiren sau hartie de ziar. In cazul in care se transport mai multe produse intr-o singură cutie, trebuie asigurate că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție precum coltare din carton, polistiren, folie cu bule.
Se recomandă următoarele tipuri de ambalaje :
• Cutie de carton presat, umplut cu fulgi de polistiren si sigilat cu folie protectoare
• Cutie din carton + folie cu bule, pentru protectie impotriva zgarieturilor, socurilor.
• Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spatiilor goale + folie cu bule pentru protectie anti-soc.
• Cutie de lemn umpluta cu polistiren.
• Cutie de carton umpluta cu placi din polistiren/ spuma expandata si fulgi din polistiren.
EXCLUDERI DE LA GARANÈšIE
Nu fac obiectul acordării garanției acele bunuri, componente și accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese şi subansambluri și asupra cărora nu pot fi efectuate operațiuni de întreținere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic și cauciuc, filtre, uleiuri, carburanți, lichide, becuri, etc, printre care:
Condiții generale de neacordare a garanției:
• bunul a fost utilizat sau întreținut necorespunzător/impropriu fiind, după caz, expus la foc sau apă, suprasarcini de tensiune, suprasolicitare tehnică fără un nivel optim de răcire, temperaturi de îngheț sau extrem de calde, presiuni ridicate/scăzute, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice, substanțe chimice corozive, produse de curățare abrazive, impurități, poziționări greșite (în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru), etc cauzând deteriorarea mecanică, termică, electrică, electronică, plastică a suprafeței și materialului de bază sau a pieselor/componentelor din interior, (contrar instrucțiunilor certificatului de garanție, instrucțiunilor specifice sau condițiilor de operare menționate în manualul bunului sau pe eticheta ce însoțesc bunul).
• bunul a fost supus unor lucrări de montaj, instalare, intervenții service neautorizate, cu/fără deteriorarea sau înlocuirea pieselor/componentelor sau cu piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator
• bunul a fost utilizat în alt scop decât cel casnic (utilizare excesivă, comercială sau industrială) ce conduce la anularea calitatății de consumator sau în alte scopuri decât cele pentru care a fost construit/fabricat.
• bunul a fost utilizat și îngrijit/întreținut necorespunzător sau defectuos contrar instrucțiunilor specifice din manualul de utilizare
Condiții specifice de neacordare a garanției:
PROCEDURA TRIMITERE PRODUS AFLAT IN GARANÈšIE
Pentru a returna produse sau pentru a le trimite spre reparatie in garantie te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
1.Citește termenii si conditiile mentionate anterior in care se acorda garanția
2.Completeaza formularul de garanție si astepta sa fii contactat de colegii nostri
3.Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de garantie, colegii nostri vor trimite curierul pentru a ridica produsul.
4.ATENTIE! NU plasati comanda la curier pentru returnarea produselor pentru probleme de garantie. Curierul este trimis doar de catre societatea noastra la adresa mentionata de dumneavoastra (NU primim colete care sunt expediate de catre clienti prin comanda proprie catre curier).
5.Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea procedurii de service.
6.Produsul trimis catre service trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile cu care a fost livrat.