• Politica de returnare

    POLITICA DE RETUR

    Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, 'consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

    In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice atomico.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc.) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.

    Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile de la primirea coletului, in caz contrar atomico.ro poate refuza coletul. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor'.

    In aceasta situatie, Clientul se obliga sa notifice atomico.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.

    Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre SC RIVIERA BIKE SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor.

    Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre SC RIVIERA BIKE SRL;

    Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.

    Pentru a returna un produs clientul trebuie sa completeze cererea de retur conform procedurilor de retur existente pe Site.

    Atentie: NU trimiteti produsele retur fara a instiinta in scris (prin completarea formularului de retur) SC RIVIERA BIKE SRL. Produsele se pot returna doar prin intemediul curierului trimis de catre societatea noastra (orice alta retur va fi refuzat).

    In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

    Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu atomico.ro).

    Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel.

    Nu se pot returna produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs!

    Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice, atomico.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.

    In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC RIVIERA BIKE SRL colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu atomico.ro)

    Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 atomico.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigiliate, produse alimentare, produse vegetale, ingrasaminte.

    Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

    Costul returului cade, conform legii, in sarcina Clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile lucratoare, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului in depozitul SC RIVIERA BIKE SRL.

    Se vor returna integral banii aferenti produselor, fara insa a se returna costul de transport sau alte costuri conexe platii sau livrarii. Se vor returnat atat costul produsului cat si taxele de transport doar daca returnarea produsului are la baza vicii de fabricatie sau daca produsul nu corespunde cu oferta afisata pe site-ul www.atomico.ro

    Returul banilor sau inlocuirea cu alt produs se face NUMAI dupa receptionarea si verificarea de catre atomico.ro a produsului returnat de catre client.

    Returul banilor se face NUMAI in cont bancar. Nu acceptam sa facem returul in numerar!

    In situatia in care marfa a fost platita cu cardul se va returna contravaloarea produselor (fara taxele de transport sau de procesare card) in maxim 2 zile lucratoare.

    In situatia in care produsul a fost livrat cu transport gratuit la returnarea banilor se va tine cont de costul de transport platit de societatea SC RIVIERA BIKE SRL proprietara site-ului www.atomico.ro catre curieri conform costurilor de transport.

    Pentru o mai rapida solutionare a cererilor Clientilor, atomico.ro accepta retururi exclusiv prin curier. Retururile se fac intotdeauna pe adresa: Str. Locotenent Major Aviator Tanase Banciu Nr. 12, Popesti-Leordeni, Ilfov.

    In situatia in care in urma platii in avans de catre Client, produsul nu poate ajunge intr-un timp rezonabil la Client din motive independente de acesta, reprezentantii Atomico.ro rediscuta un nou termen aproximativ de livrare. Daca clientul nu doreste acest lucru i se ramburseaza banii in termen de 48 de ore.

    Returnarea banilor poate dura mai mult de 2 zile doar din motive independente de noi care tin de timpul necesar prelucrarii datelor de catre MobilPay si transmitera banilor catre contul Clientului sau de timpul de prelucrare a transferurilor intre banca noastra si banca clientului atunci cand transferul de bani se face prin ordin de plata.

    Procedura de returnare

    In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

    1.Completati formularul de mai jos, si apoi veti primi un mail cu instructiunile pe care le aveti de urmat.
    Formular de retur

    2.Dupa completarea formularului, veti fi contactat in termen de maxim 3 zile de catre operatorul nostru pentru a va inregistrarea ridicarea coletului.

    3.Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier in felul urmator:

    • Pentru a evita deteriorarea produsului in timpul transportului cu curierul va rugam sa introduceti produsul aflat in cutia originala intr-o alta cutie de carton pe care sa o sigilati cu banda adeziva (scotch).
    • va rugam sa scrieti pe cutia exterioara (Atentie: NU pe cutia originala a produsului) cuvantul RETUR.

    4.Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriile primite.

    5.Livrati coletul de retur NUMAI prin curierul trimis la comanda societatii noastre.